Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 18, 2011

Indah Khabar Dari Rupa


Tadi saya keluar dengan jejaka idaman..
sebab beliau mengidam makan piza baru konon nya..saya pula mengidam makan bola bowling..eh-eh..mengidam main bowling..

tunggu jejaka idaman sebab beliau naik motor ye pergi mid valley..saya naik train..
beliau memang jelas dan nyata sangat lah tak mahir jalan di kota memeningkan kepala Kuala Lumpur..T__T namun usaha gigih itu kita jangan pandang sepi..beliau keluar rumah 8.15 dari banting dan tiba di bangsar sekitar 10.50 pagi..gigih ye gigih..

saya yang 9.40 pagi dah sampai mid valley ni pergi la beli tiket wayang dulu..
ingat nak tengok Johnny English Reborn..tapi selling fast ye tuans dan puans sekalian..
maka saya beli tiket braidsmaids.

cerita tersebut 18++..bukan 18 sx ye..boleh tak jaga kaunter tu sebelum nak bagi tiket tu, eh..dah 18 kan??dahku, apakah??ehh..dahh..dahh..hehe..comel sangat..kata si gadis kaunter tersebut..saya bangga ye..saya tak bangga bila laki kata saya comel..sebab laki memang terkenal dengan mulut manis..tapi bila si gadis yang puji macam tu..saya maluu..sebab saya tahu dia jujur..kahkahkah..



oh..jejaka idaman tiba sekitar 11am..cerita start 11.15..beliau sangat pandai membahagi masa..;'p
lepas dah sudah tengok cerita tersebut, maka kami menuju ke surau..solat zohor..dan kemudian, kami pun menunaikan hajat jejaka idaman..nak makan piza baruu..






inilah yang nak dikisahkan..indah khabar dari rupaa..T_T saya rasa gambar yang dia tangkap buat iklan tu gambar sebelum dia masak..-__-" rasanya crunchy..nipis..orang macam saya mestilah nak yang gebu-gebu..baru sedap nak makann..;')

kemudian kami menuju pula ke pusat sukan bowling..heheheh..mahai nak mamm..dulu zaman sekolah main RM6 je include kasut..ni sampai RM9.50!maaf gambar tak dapat nak disertakan sebab tempatnya romantik..gelap macam dalam disko pon ade.. jadi kamera handfon saya tak dapat nak berbakti ditempat-tempat begini..T__T

kemudian..sila lah balik..jejaka idaman perlu pulang jauh..dan anak dara tak boleh balik lewat-lewat..sekiann~


eksited makan mushroom soup laju-laju.. ;')



No comments:

Post a Comment