Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

KL




Pagi tadi kelam kabut..juga pengalaman baru dalam hidup.
umi nak ke Johor, tiket keretapi pukul 9 pagi. jadi saya dan umi rancang untuk keluar rumah lepas subuh dan bergerak ke Subang Jaya. Disana kami parking kereta di komuter, saya ke tempat kerja, umi ke Kl Sentral

Pagi tadi juga baru perasan tiket hilang!dah parking kereta bagai dengar pihak komuter announce keretapi mengalami masalah..saya sudah biasa dengan situasi ini.tapi umi nak ke Johor..9 pagi..waktu tu 7.30.tanya kaunter dia cakap mungkin 8.16 train sampai..

mungkin ye..kalau orang keretapi kata mungkin 8.16 sampai, ini bermakna 8.30 pun belum tentu sampai..T_T

makanya mengambil tindakan pantas dengan naik kereta hantar umi ke KL Sentral..dan pagi ini...tersergam indah kota Kuala Lumpur yang sangat menyesakkan dada..

Jemmmm!!!!arghhh!!firstime pagi-pagi time orang pergi kerja saya ada dekat jalanraya..Highway ye, saya boleh bawak pakai gear 1,2 je..T_T

bukti ditempat kejadian.

alhamdulillah selamat sampai kl sentral 8.30..saya beli tiket baru untuk umi..kemudian saya balik..T__T
saya balik kepong.pelik?ye..saya tak jadi meneruskan perjalanan ke tempat kerja..kepala dah pening..jadi saya ke klinik dulu..


saya tak tipu..saya cakap dekat doktor saya pening. Tapi tak mual..saya tak cakap saya mual ye..


Tapi bila saya sampai rumah, saya amati dipangkal nama saya ada Pn ye..as know as Puan..Hello cik pembantu klinik..fikir apa?saya mengandung pening-pening ke??ini KL ye..muda remaja seperti saya juga pening menghadap Kuala Lumpur ni.-__-"

dan yang lagi comel,saya dah jumpa tiket umi yang hilang..T__T boleh refund tak??

1 comment: