Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 17, 2011

Farewell



rasanya saya dah cuba untuk lakukan ending yang terbaik.

kan style saya memang kacak.-_-"
hampir 70% manusia yang halal untuk saya cium saya cium pada hari tersebut.accountant pon terkejut.nasib bos saya lelaki.maaf tak dapat buat pengakhiran yang terbaik.kahkahkah






kesayangan saya di QBE mummy suzanne..;')




suz(suzanne)..rindu nya..T__T


2 sistem ni mesti nak mengadap hari-hari..;') kalau tak tak jadi kerja.bukan takat tak jadi.tapi memang tak kerja.

tengok kepala boss saya Encik Othman..;')

access card..;')

mula merindui..tapi kena teruskan kehidupan. sangat selesa disini. saya masih muda.perlukan cabaran yang lebih.;')

Ya Allah..yassir wa la tu assir..


No comments:

Post a Comment