Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 2, 2011

Resign

ye akhirnya..
resign letter sudah selamat dihantar..sebulan notis..rasa macam baru je hantar..tapi pejam celik pejam celik, tinggal genap 2 minggu saya akan berkhidmat bakti di company kini..banyak yang saya belajar..memang banyak..dulu zaman sekolah tak sempat belajar account, saya belajar dekat sini.

tinggal dua minggu saya nak kena buat yang terbaik..sebab memang style saya yang kacak suka berhenti time semua orang sayang..-__-" saya bukan jenis haku nak berhenti, buat apa nak kerja elok-elok..dah nak blahh dah..tak nak buat kerja..taknak!!-bukan saya-

saya poyo..suka orang sayang saya..^_^,

tapi maaf..bodek bukan kerja saya..dengan manager HR pun saya cakap strettt jee..takde lencong-lencong..

gagah ye..still probation dah kena panggil masuk bilik manager HR..senyummm..tak perlu kata apa-apa..heheh..akhirnya,dapat berkenalan sampai dia cerita dari zaman anak dara sampai dah ada anak dara..

kenagan~saya selalu boleh rasa macam-macam dalam masa yang singkat.alhamdulillah..macam-macam tu campur ye rasa manis masin masam kelat dan sebagainya..

tapi yang best kenang yang manis..dalam masa tak sampai 8 bulan kat company ni, dapat rasa gi singapore free..dapat voucher jusco RM300..tak penah-penah company bagi..~ dapat duit raya~ pon firstime company bagi..dapat main ping pong setelah bertahun-tahun tak main..bagi team Malaysia menang time kat singapore..~ok berlagak..saya cakap kat kak lin, saya nak bertebaran kat muka bumi..bagi orang lain pulak kongsi dapat rasa benda-benda baru..hehehe~ tak faham takpa..tak perlu kata apa-apa..;'p

ok nanti nak cerita pasal office..pasal kawan train..~ye saya ada ramai kawan train~ lepas ni pergi kerja naik bas..sobbb..sobbb..T__T dah tak jumpa kawan train..

8 comments: