Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 31, 2011

Annual Dinner



ehem.annual dinner semalam.tau kejut mengejut antara satu sama lain.maka pakai tak boleh nak grand sangat la kannn..kang minta theme pelik-pelik celah mana plak nak kokak.so theme yang diberi adalah sporty smart attire.waktu nak keluar rumah umi pelik.eh,nak pergi dinner pakai macam ni??-__-"







oh..i am the winner..^__* 2 games sebenarnye ada hadiah.lagi satu tu group.kena share.so nanti kat office kita bahagi-bahagi kasih ye..eh-eh.bahagi hadiah..ehemm..yg treasure hunt tu kann..menang atas beberapa sebab.yang best dia nak 1 tudung biru.dan memang saya lah orang yang betuah itu.eh,kumpulan saya la bertuah sebab ada saya.heh.sebenarnya dah rancang-rancang nak pakai baju jersey bola malaysia yang kuning tu..sekali tuhan menakdirkan saya pakai jersey warna biru.so tudung pun berubah sama jadi biru.bak kata sumi dengan michella,"tergantung amalnya.~ ehemm..





pilih lagu nak karokkk...tapi bape orang je pun yang karokk..cd hilang laa..orang nya hilang laa..-__-"



pulang hampir jam 1 sebab tunggu abang sumi datang amek ia..borak-borak dalam kereta.dia teka saya bintang leo.yabeda bedu.saya memang leo.kadang-kadang berubah jadi cancer.kau mampu?-__-'

selamat berlalu tahun 2011..come to mama 2012..*,*

may Allah bless us..semoga kerja bertambah berkat.semoga segala urusan dipermudahkan.

No comments:

Post a Comment