Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 18, 2011

Sabtu Ahad

oh pening nak post entry ni..ada benda yang hilang.bila nak muncul semua.macam ni la kan pakai domain free..ko takyah nak potpet potpet lah.buat mana yang mampu.yedak?

ini seharusnya minggu lepas punya cerita sabtu ahad.pong pang pong pang dah seminggu punya cerita.haritu buat separuh jalan.ni baru nak post.memang barjaya.

Gambar tak teratur.boleh?sebenarnya gambar kat ict bawak budak kecik 3 orang.yang lagi 3 orang dah besar.jadi berenam kesemuanya. esok pagi ahadnya pergi mandi sungai sejuk yummy yummy. balik dari ict malam sabtu tu sampai rumah dah 2 lebih pagi ye.sampai si kecik sekali tak reti nak tido-tido tapi tak pulak menangis cari mama dia.tapi tak nak tido.mau pukul 4 jugak si kecik tu tido agaknya.

pagi esoknya hampir semua pengsan.lepas subuh hampir semua (hampir)-__-" sambung tido dan berjaya celikkan mata sekitar 10 pagi.sekecik yang tidur paling lambat bangun dulu.tak menangis.ajaib.berjaya sampai di frim sebelum jam 11..singgah beli roti canai+nasi lemak dulu bawak ke tepi sungai.sungai 10 minit dari rumah.rumah di kl.kagum.-,-





No comments:

Post a Comment