Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 17, 2011

Solehah

Semalam episod akhir.saya berjaya menghadirkan diri di dewan muktamar balai islam.
balik kerja umi terus datang ambil.dari chowkit nak ke masjid negara ambil masa hampir 45 minit?heh.

kenapa semangat sangat?sebab Amie sofia mak su saya.saya juga ada banyak maksu.boleh?~
mak amie dengan nenek saya adik beradik.jadi maksu amie dengan ayah saya sepupu.dulu pernah sekolah sama dengan maksu Amie di IQKL.masuk-masuk maksu kata, mira jangan panggil maksu amie taw..panggil kak amie je..heheh;'p

yang lagi kartoon bila umi ayah datang lawat dia dengan pakteh amin (abang maksu amie) jumpa ayah dengan umi..borak-borak bahasa kan diri amie-amin-abang latip-kak pah. padahal umur dia waktu tu mungkin dalam 14 15 tahun.umi ayah dah 50.heheh;'p

what the hey ye cerita relationship bagai ni.ye.itu mukaddimah.hehe

tahniah maksu amie!nanti bawa mira jalan-jalan naik kereta baru tawww...;') maksu amie saya dapat no 1.jujur kata maksu amie punya penyampaian memang terbaik.tapi tajuk dia malam tu tak lah berapa menarik perhatian.saya lebih tertarik dengan dakwah mariyam.

teringat zaman sekolah dulu boleh pergi kat taman kuala kengsar tu pergi tegur orang tengah couple tu..hehehe..memang kelakar.

dan wan nor mazuani memang berani!very taw!bukan sikit-sikit punya berani.dia tak sampaikan tajuk yang dia patut sampaikan.-__-"

waktu dia minta maaf cakap dia takkan sampaikan tajuk yang sepatutnya.tapi nak bagi pengertian solehah bagi diri dia,satu dewan senyap sunyi.muka mf(manager flow) abang amin macam tenganga tak tenganga jugak la muka dia.kan sepatutnya sorang 3 minit.tapi dia memang dah lebih masa laa..

waktu announce no3 saya teka no 2 mesti wan tu.betul.waktu announce no2,saya teka maksu amie no1.alhamdullilah.betul lagi.;') sebab saya yakim maksu akan dapat antara 1,2,3.saya yakin itu.;')

oh ya, adik renny sangat comel.;'p sangat ok..

dan,saya tak sempat bergambar dengan maksu sendiri.saya balik 12 lebih beliau tak keluar-keluar lagi dari press conference.T__T

jadi, marilah kita sahut pictureless saturday.boleh?nak tengok gambar peserta-peserta solehah sila google.sekian.

2 comments:

  1. alhamdulillah... tahniah. amie sofea pun maksu kak an. kalau mira muda dari maksu, kak an tua dari maksu. lagi kelakar. bila salam, cium tangan maksu, maksu cium tangan kak an... tapi sangat selasa. mudah2an biah solehah sentiasa bersama kita, terutamanya ahli keluarga kita, ya... salam ukhuwah ya mira..

    ReplyDelete
    Replies
    1. knp mira baru baca comment kak an ni ye..;'(
      salam ukhuwah kak an..;')

      Delete