Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 1, 2012

Selamat Tahun Baru 2012

alhamdulillah.sambutan tahun baru ni berlainan dari tahun-tahun sudah.cara sambutan tahun-tahun yang sudah mengadap tv je..kan banyak cerita best kat tv..kehkehkeh.

tapi perubahan itu perlu kan.maka saya pun menyambut dengan cara yang berlainan pada tahun ini.saya berjaya menghadirkan diri ke dataran kemerdekaan shah alam.saya sambut tahun baru dengan ustaz Azhar Idrus..^__^, ramai memang subhanallah dan alhamdulillah.

yang lebih kagum penuh dengan anak muda.pengisian program sembahyang berjemaah, tazkirah/forum,soal jawab ust Azhar Idrus dan zizan memang happening.jangan sampai jadi najis ye.;'p

ada juga persembahan dari sham kamikaze, shahir,akhil hayy dan lain-lain.seterusnya tepat jam 12 bacaan asma ul husna.dan bacaan doa dari ustaz Azhar Idrus.memang kagum.tanpa melihat pembaziran percikan bunga api.semoga kehadiran baru tahun 2012 lebih berkat buat seluruh umat Islam di dunia khususnya di negara Malaysia.

saya berdoa semoga suatu hari nanti program sebegini bukan lagi sekadar didataran kemerdekaan Shah Alam.tapi juga di Dataran Merdeka Kuala Lumpur.insyaAllah mudah-mudahan.



oh saya juga bertemu kawan kolej lain kos,nisa'.kenal dalam PBSM.jumpa-jumpa dah dukung anak 8 bulan.subhanallah.cepatnya masa berlalu.semoga saya tak terlalu lambat untuk itu.

1 comment: