Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 22, 2012

Hilang

Tadi sampai kepong central.nak naik tangga ada orang buta wanita.terus automatik saya pimpin tangan beliau.jalan sangat laju lah yang amat.seperti dapat lihat dengan jelas lagaknya.mungkin mata hati terlalu celik.

tiba-tiba sayu sendiri.kalau lah Allah uji aku macam mana.jalan sendiri dalam kegelapan.ya Allah.kadang-kadang ujian yang biasa-biasa pun buat senak dada.pening kepala.

handphone rosak.no semua hilang.sampai sekarang 22/02/2012 9:09 mlm,dalam hp cuma ada 10 no.

semalam mintak cina kedai hp tolong tengok rosak apa.sebelum hantar hp tu boleh menyala bila masuk charger.saya tinggal dan pergi makan. lepas tu ambil dia kata masuk air.repair 100 lebih.saya pun takpe lah.baik beli baru kan.barang-barang elektronik sekarang memang dicipta untuk pakai buang.balik ingat nak on kejap.sempat nak copy no phone dalam hp.terus..gelap..tak menyala langsung..

no semua dah hilang.

mari kita mulakan semula pencarian.2 tahun setengah yang lepas dah jadi.ni jadi lagi sekali.dulu hp hilang kena curi.kali ni padam.

mood hilang terbang melayang.

pasti ada hikmah menyusul datang.
tunang idaman adakah jawapan?;'p

2 comments:

  1. kalo masuk air, biar je dia kering . setengah thn nnti, okay la tu . sementara tu , guna nset len la ye

    ReplyDelete
  2. sblm ni boleh menyala kejap-kejap ada jugak harapan.ni bila dah gelap terus takut cina kedai tu dah curi barang dalam.menyesal tinggal.nasik sudah menjadi bubur.T___T

    ReplyDelete