Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 3, 2012

Ikan

ye tuan-tuan dan puan-puan.hari ni saya nak mengajar tuan-tuan dan puan-puan cara nak pilih ikan segar dari ladang.eh.kita pergi ke aquaria ye..




ini semua ikan segar tak tipu.



ini pegang gamat ya. lepas pegang boleh jilat jari.sedap air masin.teringat ikan masin.tiba-tiba.-__-"









ini shark.aumm..eh.bunyi macam mana?






cuba teka ini apa.haa..ini pungkok kura-kura ke penyu.memang rasa nak masak pungkok dia.boleh tak tala pungkok kat visitor.eh.kami bayar mahai tau dak nak masuk ni??



pungkok mengembang.














subhanallah.


















comel tidur.tak tau nama.tak tau binatang ni ada kena mengena ke tak dengan hidupan air.T__T



tokek.aku kayo!aku kayo!



sila cari haiwan tersembunyi.yang hensem tunang idaman saya.saya punya!



memang selalu betina besar dari jantan.



kura-kura buaya katanya.



hah!ini belangkas.yang posisi atas pastilah jantan.iye.jantan lebih kecil dari betina.-__-"

harap tunang idaman tak mengidam lagi nak pergi aquaria.setelah bertahun-tahun duk sebut aquaria.akhirnya.

balik sambung beli ikan kat pasar.cara nak pilih ikan segar tengok mata yang bersinar-sinar seperti minum pati innershine..selain tu selak sikit insang dan lihat masih basah.tak kering. pegang perut ikan. kalau masih keras.masih segar.perut saya keras.tanda segar jugak.-__-" k bye.

No comments:

Post a Comment