Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 11, 2012

Kawan Baru

hari jumaat.lokasi ktm mid valley.bukan balik dating.balik kerja.kalau dari sg way,saya suka naik bas sampai mid.kemudian naik ktm sampai kepong sentral.

tengah tunggu train tu.tiba-tiba nampak ada sorang cina. cuba berkomunikasi dengan bahasa tangan.tapi orang tak faham.

saya pandang je..agak dia nampak saya pandang dia datang kat saya pulak.
kami berkomunikasi.





cina tu bisu.nak pergi rumah dia baru beli dekat seri kundang.duk tanya macam mana nak pergi sungai buluh.asal dia jalan kelang. taknak naik teksi mahal. naik train sampai kuang takde bas.jadi dia nak berhenti sg buloh. saya kata berhenti kepong sentral saya boleh tunjuk nak naik bas kat mana.dan dia pun ikut.

saya pernah belajar bahasa isyarat dari A-Z.jadi agak membantu.tapi sangat slow.dan dia tension agaknya terus tulis kat kertas je.heheheh;'p

sempat dia tanya saya dah kahwin ke.nampak pakai cincin.saya kata bulan 10.;') dia kata bagus-bagus.bukan kata sebenarnya.bahasa isyarat.heh.

siap sempat puji kulit cantik.macam cina.-__- kulit melayu tak cantik keee...mungkin putih yang dimaksudkan.saya cakap mak memang cina.

dia tanya saya kerja mana.duduk mana.macam banyak pulak yang dia tanya.semangat nak berbual bila jumpa ada orang nak melayan agaknya.;')

2 comments:

  1. ohhh
    bulan sepuluh
    satu2 entry ku belek ..
    hahahaa
    sangatlah tak da keje kan

    ReplyDelete
  2. heheheh;'p katun la anis ni.ye..27/10/12 insyaAllah.raya aji ke 2.meh dtg raya umah org rmi2 ye..;')

    ReplyDelete