Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 16, 2012

laporan 16/4/2012

ehem.kerja dah setengah bulan.
alhamdulillah.macam sejukkk je hati kerja sini.tenang je rasa.
sebab belum mula-mula kerja lagi.boleh?setengah bulan makan gaji free..;'p
siap dapat makan selalu lagi.boleh dikira dengan jari berapa kali keluar makan bayar sendiri.adakah ini namanya berkat?;')

urusan kenduri.

sekarang tengah nak pilih design kad.kami pilih yang 3 lipat.tapi design belum ada.
dalam hati suka yang kiut miut.






omeyyyy kannn..^__^,

tapi tahu tahu la.tak semua warga emas berkenan kiut miut ni.takut tak sesuai nak buat formal.eh!tapi kiut kan.-__-"

jadi macam nak buat sweetttt sweetttttt macam ni.




tapi macam nak vintage.
ehh. nak gambar padang langit ada rumput bunga.
urgh.itupun pening.

konon nak DIY.tapi macam banyak benda package je.tak dapat nak tunjuk bakat.
mungkin Allah dah tau saya tak mampu.;'p yang paling pening sekarang doorgift.arghh..

sekian.~

6 comments:

  1. Dear...vintage style. dah tgk tak yg ni? hee

    http://www.sophiesm.com/2012/02/kad-kahwin-lace-pilihan-lisa-surihani.html

    http://hisherstep.blogspot.com/2011/05/w-day-prep-of-kad-kahwin.html

    ngee..tumpang excited !

    ReplyDelete
  2. yang.murahnya yang patern lace.1000 70sen je.!orang dah byr deposit la..;( design lipat 3.reben2 tu ikat sendiri boleh?;'p tapi sgt nice...;') vintage cantek eh?tp warna macam suram kannn..;'p

    ReplyDelete
  3. tak dapek yang comel.kena cari yang elegant kot.;'p elegant lah sangat.sudahnya ke tong sampah jugak kan.;'p

    ReplyDelete
  4. haah.insyaAllah 27/10/2012;') jemput dtg ye..;')

    ReplyDelete