Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 21, 2012

Lulus


fuhh..fuhh..minggu ni saya bersilat.jumaat haritu sampai-sampai rumah dah ada suara jerit-jerit cuuuuuuu..
dan bermula dari saat itu saya bersilat tak henti.
lepas solat asar bawak pergi padang.

malam tu bawak pergi NSK.cari barang dapur.
bawak budak 2 orang.nasib baik 2 kanak-kanak perempuan.
yang lelaki dengan mama dia. ada sukan apa entah.

balik dari NSK bersilat didapur.

tidur hampir jam 12.

esok nya sabtu semua ke majlis pertunangan hakim.
dan aina yang kecik memang lah asyik berkepit je.
tak tahu angin apa.tak nak kat tok umi.asyik cu je.

tok umi sangat gembira.nak pakaikan baju pun nak cu.
cu nak pergi toilet pun aina tunggu depan pintu.
macam tu la agaknya saya dengan mama diorang waktu kecik.kehkehkeh;'p

ahad.tak kemana.tapi letih jugak.aina nak mandi pergi bilik air pun nak dukung.tak faham.T__T
rasa dia saja buli cu dia.T___T
lepastu nak tidur pun diganggu.cuaca hujan. namun aina hanya mengizinkan diri ini lelap sekitar 30 minit.T__T
petang pergi padang lagi.;')

malam kena hantar diorang balik.
balik terus masak untuk bawa ke office esok.;')(eh harini)


tadi finance Tingkat3 buat makan-makan,semua kena bawak lauk.
saya bawak daging masak black paper.
ada yang minta resepi. ada yang kata saya beli kat kedai.(dengki masak sedap sangat ler tuuuuu)
dan ramai yang kata lulus.ok boleh kawin..hehe.^___^,

No comments:

Post a Comment