Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 16, 2012

syukur

alhamdulillah jumaat lepas ada usrah di tempat kerja saya.
ye,ditempat kerja mana yang menjemput anda untuk hadir usrah,dan dikira sebagai bekerja?
nak menangis rasa Allah pilih saya ditempat terbaik yang didalam nya banyak orang-orang baik dan berilmu.
semoga saya manfaatkan nya dengan cara yang terbaik.

sebelum ni division saya sendiri ada buat tazkirah.dijemput ustaz.dan dapat makan lepas hadir tazkirah.
dihadiri dengan "executive director".rasa nak menangis.T___T

tempat mana yang anda jumpa "director" nya tak suka mengarah staff yang position jauhhhhh bawah dari beliau?
kami buat kerja ditingkat 5. director print dan hasil print keluar di printer tingkat 2.director senyap-senyap keluar dari dewan tingkat 5 dan masuk balik bawa hasil.bukan sekali.tapi berkali-kali. tak arah kan orang "bawahan" "new staff" seperti saya. tak nangis ke kerja ditempat macam ni?

ya Allah.semoga saya bersungguh-sungguh dalam kerja saya.ingat pesan di waktu orientasi. untung kami bekerja disini.insyaAllah bukan sahaja dapat "gaji" tapi dapat pahala insyaAllah.sebab beribadah kerana Allah.;')

inti usrah jumaat lepas di masjid,

menangis.menangis rasulullah.

ada soalan dr prof, kepada salah seorang ahli usrah, "berapa orang anak"? jawab beliau "belum ada prof". balas prof,
"ada anak ujian.takda anak pun ujian" jadi bersyukurlah.;')

jawapan terbaik pernah saya dengar. Allah huakbar!;')

No comments:

Post a Comment