Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 21, 2012

24 Hari Lagi



ehem.24 hari lagi.

semalam dimulakan dengan proses informed kepada makcik pakcik ye.
sorang-sorang saya call.alhamdulillah selesai semalam.;')

hari ni proses inform kat officemate dan bos semestinya.
bos kena get ready. saya nak cuti!;'p

malam ni nak tanya catering. untuk 100 orang macam tu je kot..;')

tunang idaman dah hantar baju dia kat tailor. sekarang ni B2B ni yang takda baju lagi.-__-" 

hantaran tak beli lagi.fine..fine..ada telekung je haritu beli kat bandung.boleh?;'p

tunang idaman juga dah selamat buat hiv test.;') saya kena atur baik-baik.nak ambil cuti sehari je nanti untuk uruskan semua.insya Allah.;')

Rabbi yassir wala tu 'assir ya karim.;')

2 comments: