Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 2, 2012

13 Hari Lagi


Hasil rampasan semalam.semalam selamat beli net untuk veil.(gigih nak DIY padahal tinggal seminggu lebih.T__T)

lepas tu cadar dan bantal. kain tudung akel kosong bidang 50.hasrat dihati taknak tudung pendek dan jarang. amek tudung kosong.so, kena gigih buat veil cantik-cantik.ayuh!

yang belum settle.

baju- the making of.pagi tadi umi dah bentang.siap untuk dipotong kain.;')
tak nak tunjuk konon nak feeling-feeling surprise...;')

kasut- nak yang lace.semalam kat princess cantik.tapi warna hitam la pulakkk..nak putih! ada satu tu putih.mula tengok macam pelik.bila sarung sangat cantik.tapi harga RM199.idak la teman nak membeli nya..T___T 

veil- chayok-chayok!

bunga tangan!jangan lupa.DIY jugak kot.macam senang je gaya..lilit-lilit kan je.dia takmo lilit kita belit!

catering tak jumpa lagi kawan umi.hehe;'p agak nya mesti on je kot insyaAllah..;')

ya Allah.permudahkan segala urusan kami.;')

No comments:

Post a Comment