Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, July 3, 2012

Makan Sedap

bismillah.insyaAllah waktu nikah ni makan nya sedap.semalam dah deal dengan kawan umi. makcik maria.yang dah berapa lama tak bermesra.semalam dapat bermesra salam peluk-peluk kiss-kiss pipi.kehkehkeh

insyaAllah sedap.maka datanglah.nanti time kenduri bulan 10 kita pakai catering lain. biar rasa nya berbeza.;'p jadi datang lah kedua-dua majlis.ecehh..

tempat yang tak deal lagi.insyaAllah rancangnya nak kat masjid je.kalau kat rumah nanti orang sebok nak mini pelamin la.tengok bilik pengantin la..-__-"

tapi kalau tak dapat buat masjid kita makan kat rumah jugak ye.;')
jangan risau.yang penting ada makan.hehe.;'p

jap lagi nak hantar veil jahit tepi.yeay!lepas ni  boleh la nak menunjukkan bakat terpendam kat veil tu.
kasut tak jumpa-jumpa lagi.ada sapa-sapa nak bagi?saya saiz 4/5!;'p

baju dah 80% siap kot.;'p semoga semua nya berjalan lancar!;')

No comments:

Post a Comment