Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 30, 2012

Review Bunga Tangan Nikah


mula-mula pengantin semangat ni bercadang nak buat bunga tangan sendiri.kan pengantin ni sangat gigih.-__- alaa..bukan susah.beli bunga.susun-susun belit dengan reben. reben dah beli dah.fresh flower haruslah tunggu hari sabtu sebab nikah ahad.nanti bunga layu pulak beli awal-awal.


tiba hari sabtu.eh..macam tak sempat je nak pergi kl cari bunga.google takde pulak kedai fresh flower area kepong/selayang. pengsan.T__T

akhirnya.tuttt..tuttt..sebenarnya ada caller ringtone lagi sedap.;'p kak lin!!!nak minta tolong boleh????haa??ape dia mira? nak minta tolong buatkan bunga tangan untuk esok boleh??bolehhhhh..dengan confident nya jawap kak elin.kak elin kakak sedara saya.;') ya Allah.syukur sangat.;') terima kasih jugak kak lin.pergi kl hari sabtu dengan kereta adalah perkara yang boleh buat saya migrain.T__T

sabtu malam kak lin datang.saya bagi reben yang dah dibeli untuk lilit batang bunga tangan tu.;')

terhasil lah bunga tangan yang gojes ini.;')





thanks kak lin,

syukur ya Allah.;')

No comments:

Post a Comment