Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 17, 2012

Entry Sebelum Raya

Lokasi menaip: Finance Division 2nd Office IIUM.
Time mula menaip: 14:20pm ikut jam pc ni..;')
mood: nak balik!! 

sabar je lah.cuti raya tahun ni memang harap cuti yang diberi.takde yang saya minta.(tak apply)
kira rabu dah masuk office balik.

kita spare cuti..banyak hal taun ni.cousin kawin.sendiri kawin..;'p
 semua nak pakai cuti.gi jakarta dah 2 hari bulan 9 ni..;'p wee..shoppingggg..;'p

tadi gi cek kereta sikit-sikit.pakchak bawa.;')
thanks pakchak.untung anak-anak dia.kereta ada orang jaga kan..
saya tumpang sipi-sipi ye.;')

lepas raya kalau boleh nak buat sikit.
nak bawa turun enjin lepas selesai kenduri..

nanti saya bagi supplement kat jantung awak ye cik kelisa.;')
jangan meragam lagi..please...;')

dalam sebulan di 900++ habis.tak sempat nak update pasal enjin mati tengah jalan.siap kena ketuk lagi.-__-"
apa pun selamat dah alhamdulillah..

dan kalau lah cik kelisa boleh membaca.saya tak pernah menyesal beli awak cik kelisa.
awak buat ilmu saya bertambah.

walau pun insyaAllah tak lama lagi awak akan dapat adik baru insyaAllah.awak tetap pujaan hati saya.;')
kasih sayang tak kan beralih arah insyaAllah.

nak dapat adik pun tunggu lepas kenduri.biar settle semua dulu..hehe.;'p
insyaAllah semoga Allah permudahkan segala urusan.

memang target beli cik kelisa untuk umi buat gi masjid pusing-pusing taman je.;')
lepas nikah nak beli lagi satu untuk pakai lasak-gi kerja/balik kampung dan sebagainya.

maaf cik kelisa sebab bawak awak jalan jauh-jauh walau awak dah tak berapa nak berdaya.alhamdulillah dah 2 kali sampai kuala kangsar.tak tau la hujung bulan ni awak mampu gi johor tak?
saya takut awak tak larat.tapi saya macam takde pilihan.

harap-harap awak sihat.saya nak bawa awak jalan jauh.lepas ni insyaAllah awak boleh rehat.kita gi masjid sama-sama ye.;')

ok baru dapat tau bos kasi balik kul3.;') yeay!
sekian. 

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin.;')

No comments:

Post a Comment