Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 7, 2012

Masakan Suami

ehem.rasa tak adil tayang masakan diri sendiri je.ayuh..saya share masakan suami semalam.;')

 ayam masak nusantara.kehkeh.

suami idaman tengok rancangan masakan.
jadi para isteri,ajaklah suami anda tonton bersama.;')


saya masak sayur je semalam.;')

ehem..suami idaman kata nak masak jugak untuk harini...
tapi seperti yang isteri boleh agak..

balik keletihan memang tak lah nak masak.hehe.;'p

apa pun suami idaman tolong tumbuk sambal belacan dan petik ulam raja..sangat dihargai..;')

setakat ni suami idaman belum lagi la nak buat suprise tutup alarm.pastu bangun siap-siap untuk sahur..pastu kejut isteri..sayanggg..bangun sahur...bibi dah siapkan makanan ni..memang takkk lahhh..harapan laaa...;'p takyah nak percaya sangat cerita-cerita atau novel cinta. -__-"

kunci,syukur.;')

No comments:

Post a Comment