Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 4, 2012

Review Hantaran Nikah

alhamdulillah keluarga saya dipenuhi dengan tangan-tangan emas.cehh ayat..;'p

sebenarnya hantaran ni kira mak uda saya buat yang simple je..;') kalau beliau buat yang gojes takut semua pengsan tengok.;'p saya memang sangat lah tak kesah bab hantaran ni.bukan nak simpan lama pun dulang-dulang dan hiasan.;'p

mula-mula makuda buat 7 dulang hantara. malam sabtu mak tam, kak timah, afiq dan nab datang hantar barang-barang hantaran.saya saja cerita takde niat apa.yang saya rasa belah laki nak bagi 9 dulang. sebab belah laki pun tak pernah cakap betul-betul nak bagi berapa dulang.dan kami pun angat lah tak kesah adat-adat ni.;'p

nak dijadi cerita,esok nya tu,baru saya tau yang mak uda sempat lagi tambah beberapa dulang nak bagi lebih dari lelaki.;') terima kasih sangat.dulang yang ditambah rasanya kuih tart,buah-buahan, dan sejadah.ada lagi ke?saya pun tak pasti.;'p

antaranya,






kek.cup cake yang gojes.;') bunga yang enak dimakan!;') thanks pihak penaja, kak timah...;')


syukur alhamdulillah Allah permudah segala urusan.;')

2 comments: