Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 7, 2012

Gigih

minggu pertama lepas raya sperti yang sudah diperkhabarkan,saya selamat sampai hingga ke Pulau Pinang.
minggu ke dua lepas raya pula saya ke Johor.kenduri saudara.sebaya saya,Zainab.

Tahniah nab.selesai semua.saya yang tak selesai-selesai lagi ni.hehe;'p
mungkin dek kerana hamil (alasan lately) saya punya lah keletihan.

berjalan sakan.ni minggu ni nak balik rumah mertua.

next week insyaAllah ke Jakarta..hoyehhh..puasa ganti tinggal lagi dua hari.
ibu hamil harus lah terkedek-kedek.

lapar ketika puasa Allah je yang tau.padahal bukan tak biasa puasa sunat.tapi puasa ketika hamil memang sangat berbeza.tak dapat dinafikan.tapi saya tetap nak settlekan seawal mungkin.insyaAllah sebelum ke Jakarta next week.

nak beraya sakan kat sana.;') 

setakat ni alhamdulillah takde mual-mual.cuma kadang-kadang pening kepala.berdenyut-denyut.tapi sekejap je.bila sakit perut takut sangat.ya Allah.kuatkan lah kandungan.;')

perut dah mula gatal.-__- macam pelik sangat.bukan ke patut nya nak gatal-gatal perut bila kulit nak mengembang bila baby nak besar??tapi dah betul gatal.cerita je la.-__-"
semoga terus gigih nak menaip untuk entry-entry akan datang.;')

waktu ke Johor dapat Ilmu,kata abang saudara, nak kandungan selamat cuba amalkan YA QUDDUS.
isteri beliau cikgu pernah jatuh dari tangga sampai tak boleh bangun.tapi alhamdulillah baby dalam kandungan selamat.;')

No comments:

Post a Comment