Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 17, 2012

second trimester

Assalamualaikum.baby dah masuk second trimester alhamdulillah.;')
semoga kandungan lebih sihat dan kuat.

abi dah tak sabar nak rasa baby tendang perut.asyik suruh cepat besar cepat keluar je..;'p
bila baby dalam perut makin ibu rindu kat abi..baby rindu abi eh??;'p 

ye.seminggu ++ saya akan melansungkan kenduri.ngeh ngeh.baju test sebelum nikah dah tak muat.sekian.
jadi kena tukar baju lain.bila tukar baju, pelamin pun kena tukar sekali..>.<

warna tema pun bertukar.
lantak lah.yang penting tetamu datang makan kenyang.
ya Allah permudahkan segala urusan..;')

bila boleh bagi nama kat baby ni...banyak sangat dah nama keluar ni..nak tau jantina je dulu..hehe

No comments:

Post a Comment