Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 29, 2012

Selesai

Alhamdulillah selesai kenduri 27 oktober 2012.
buat kenduri dihari raya haji ke2 memang mencabar.

tapi tu je lah tarikh yang ada untuk dewan.
dah selesai just Alhamdulillah.terima kasih banyak yang melapangkan masa.datang ke majlis.
itu bukan lah big day.bagi saya big day yang sebenar 15 Julai 2012.;')

majlis ni just nak bagi orang makan.dan hebahan umum.
alhamdulillah. 

saya masih cuba elakkan mana yang boleh dielakkan.
time nak make up saya cakap kat kak syikin saya tak nak pakai fake lash.
kak syikin cakap ok.
then tiba-tiba tanya lagi.yang nipis pun taknak?
sambil tunjuk collection dia.;'p

saya cakap takpe lah kak.

kak syikin: kenapa awak taknak pakai?husband awak tak kasi ke?
saya: taklah.saya yang taknak.nanti dah try nak pakai selalu.

dua-dua gelak.

alhamdulillah.

eh.gambar insyaAllah next week.
album 2,3 bulan kemudian.

sekian.

No comments:

Post a Comment