Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 8, 2012

Morning Sickness

fewwwhh..
ingat terlepas dari morning sickness..sekali..ia muncul di trimester ke 2.weeeuuuwww..
bangun pagi gosok gigi keluar muntah sekali..;'p 

kalau minum air kosong pagi tu.memang air kosong tu keluar balik cuma dah bau kemasaman sikit..-__-"
ni kira memang dah rutin la tiap-tiap pagi.sampai balik rumah mak mentua, beliau pun tau sebab duk bunyi uwekk uwekk dalam bilik air pagi-pagi.kehkeh.;'p

eh.hujung minggu ni majlis belah suami idaman. memang kan..kasut apa takde lagi..makeup perasan macam nak makeup sendiri jeee..;'p berserah sungguh.hehe.

veil macam biasa nak tunjuk kera aktif.jadi nak buat sendiri jugak.(baru tadi hantar kedai jahit tepi ok.) manik apa tak beli lagi.ya Allah.permudah kan lah jumpa border lace yang comel tomel.ehh..T__T

kalau ada border lace tak la pening sangat nak design.macam veil nikah haritu alhamdulillah senang sebab ada bunga comel-comel lebih kain baju tu.

nanti kalau comel veil kita update k.;'p
k bye.

No comments:

Post a Comment