Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 30, 2012

Sweet 22nd Weeks Baby Dalam Perut Ibu

haah sweet sangat.walau hujung tahun ni ibu macam nak pengsan kena kerja. dengan nak settle kan akaun.dengan nak tukar sistem baru.memang bos dah tak kesah dah diri ini yang perut dah mula membesar.dia tak peduli. hari-hari bagaikan berzikir nak suruh diri ini datang kerja sabtu ahad..T___T
tapi yang sweet nya.
jumaat malam:
ibu:atas katil usap perut
abi:mengadap laptop.
ibu:ehh ehh..sambil usap-usap perut.
laju-laju abi lari tekap muka kat perut ibu. punya semangat nak rasa baby tendang.
tak sampai beberapa saat tekap muka kat perut,bushhh..
kepala abi kena tendang.kehkeh.
memang gelak ketawa suka hati ibu dan abi.asyik sembang pasal baby.malam tu abi tidur mimpi baby.;p
ya Allah.hebatnya cinta dan sayang ini. kami belum pernah bersua muka.tapi kasih sayang hanya Allah yang tahu.semoga baby lahir sebagai ahli syurga.aminnn ya Rabb..
walau letih kerja, tapi bahagia. ;') 


2 comments: