Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 15, 2013

12Januari2013



 pagi hampir jam 10 tak silap.keluar dari rumah. menunaikan hajat nak bershopping di Sogo.
sampai sogo sekitar 10.30 pagi. shopping la jugak berplastik-plastik. sampai 12.30.

singgah beli makan di A&W lepas hajat teringin nak makan.
punya la susah nak jumpa A&W sekarang ni. mujur ada di jalan TAR.
bungkus.ye.mana pulak nak cari parking balik. dah keluar dari parking Sogo tu kan.
kami bungkus bawa ke Masjid Negara.

Cari port nak parking.jumpa.jauh boleh tahan.
semangat abang-abang pakcik-pakcik tolong bagi parking.
seronok macam dah kenal lama. padahal tak kenal siapa.
itu ukhwah islamiah.

makan-makan. azan.kami (saya dan suami.eh baby sekali dalam perut) menuju masjid negara.
penuh subhanallah.

lepas solat zohor kami berjalan-jalan. 



pemandangan dari kanan jalan



pemandangan dari kiri jalan.

orang lain-lain ni. nak gabungkan kena gambar dari atas.;')

dan sebenarnya saya berjalan pun dah antara yang terbelakang.

tak sempat pun masuk stadium. dah penuh.
tapi bersyukur Allah kurniakan kudrat dan kekutan masih mampu nak serta berhimpun.
baby dah 6 bulan dalam kandungan.

ibu tak doa supaya kita boleh pergi lagi bersama-sama nanti lepas baby dah keluar.
sebab ibu doa usaha kami sekarang dapat menyenangkan anak cucu nanti.

abi kamu lagi comel.dah la pergi pun..........lepas tu jumpa orang kampung semangat jee...eh..mestilahhh datang...mestilahhh sangat kannn..memang abi yang semangat pun ajak ibu pergi...kannn..;'p 

sekitar 3.30 pm dah gerak balik.sebab duduk kat luar tak dengar apa.;'(

lepas tu kami menuju Taman Tun Dr Ismail.;')
Ambil Jeng Jeng Jeng.;'p

No comments:

Post a Comment