Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 31, 2013

Buta Jalan





Semalam Pergi Taman Tun. Ambil barang. jadi balik dah pasang nawaitu.cehh..mesti singgah makan kat ikea.;')

dari Taman Tun tu memusing-musing nak masuk Ikea.dengan jem nya.time orang balik kerja.
masuk sini jalan tutup.padahal ikea depan mata dah.T__T 

suami idaman dah mula berzikir.;'p kalau ikut hati mesti nak balik je terus..tunggu je green light kann..tapi wat tak tau je.nawaitu harus disempurnakan.kehkeh.

suami idaman la yang kata,kita dua-dua buta jalan kan..;'p
ye.suami suka tanya isteri dia ni.isteri dia ni bukan tau sangat jalan ponnn..-__-

ini bermakna kami harus lebih kerap berjalan dan sesat supaya tak buta jalan..;')

takpe.lebih kurang 3 kali pusing.;'p kami sampai.terus solat maghrib.;')
lepas tu makan..yeayy!!




makan ni je..meat ball 20pcs.tambah one set lagi fries. makan berdua.
air kongsi.biar bertambah kasih sayang..khennn..;'p jimat!orang bijak kena berjimat.;') air boleh refill.



 




ok..balik singgah beli 3,4 jenis barang..;'p dapat parking free..;'p rasa macam bijak sangat dahh..;'p
k bai.

2 comments:

  1. saya pun nasib baik ada GPS kalau tak jalan nak balik rumah pun kadang lupa.. hihi..

    ReplyDelete
  2. lagi dasyat..jalan nak balik pun lupa..hehe;'p
    tu la..nak kena cari GPS 1 la ni..;'p

    ReplyDelete