Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 22, 2013

Bagai Raja

alhamdulillah.suami idaman sekarang makin rajin solat di masjid.
dari kecik memang rajin. sejak duduk di tempat baru (rumah mertua) jarang sikit.;'p

sekarang dah mula kan balik.
isteri seronok.tapi tak boleh ikut sebab nak masak.

suami pergi masjid.
isteri masak-masak.
suami pulang,
hidangan sudah siap.

makan sama-sama.
biasa la makan berdua boleh lagi hidang depan tv. (nanti dah ber3 didapur je mungkin)

bila sudah licin.
isteri bangun.
konon nak angkat semua pinggan kotor.
nak ambilkan air basuh tangan untuk suami.
dia raja saya!

letak air dalam mangkuk.
hulur pada suami.
suami kata, eh..macam makan kat kedai pulak.-__-"
isteri kata.apa kedai pulak.macam kat istana laa...^___^

isteri pun nak bawa balik mangkuk air basuh tangan ke dapur.sambil nak bawa lagi rice cooker. 
sekali air tumpah-tumpah.;'p

hehe.raja saya bangun capai barang kat tangan isteri dia.tolong bawa ke dapur.
lepas tu kata "takpe bibi lap" ;'p

(cerita ni semalam je.selalu kami sama-sama bangun bawa pinggan kotor kedapur.suami basuh pinggan!sebab isteri dah masak.^_^ )

untunglah saya be"raja" kan Mohamad Naim Bin Mohd Sarwana.
terima kasih mak abah lahirkan anak yang handsome ni. didik beliau hingga jadi manusia sesempurna ini.

ok air mata bergenang.bye!

4 comments:

  1. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat ye..AMIN!!~

    ReplyDelete
  2. aminnnn ya Rabbb..;') moga kita semua bahagia dunia akhirat.;')

    ReplyDelete
  3. hehehehehehe... so sweeet... bahagianyer... =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aminnn ya Rabb..moga kekal dan bertambah bahagia hingga akhir hayat..;')

      Delete