Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 16, 2013

Spa at Home


 ngeh.ngeh.beli lama dah.tapi tak sempat-sempat nak pakai.
ni suami je pakai. isteri tak pakai pun.takde orang nak pakai kan..wuuuuT__T




ni tidur betul-betul.bukan lakonan.harap maklum.

tapi kulit suami pelik. pakai pencuci muka garnier man keluar jerawat.

pakai benda alah ni pun kuar jerawat..tak pakai apa elok pulak..T__T

lepas ni nak try bedak sejuk dengan telur je la...

ehh..memang laa jerawat tak keluar.tapi nak buat something jugak sebab kan pergi kerja naik motor kena debu-debu jalanan..cehh..-__- jadi rasa harus lah ada proses penyucian tu kan...
ke dah suci pasal suami rajin amek air wudhuk?khannn..

No comments:

Post a Comment