Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 4, 2013

Basuh Baju Baby

Salam.sabtu kan dah janji nak basuh baju baby hari ahad.
jadi alhmadulillah dah selamat basuh pada minggu ke 32.;'p
 
lepas dah basuh baru boleh start packing baju untuk stanby dalam kereta.ni barang baby macam 98% siap.barang ibunya pulak ntah bila nak ready.-__-
 
ok berbalik pada basuh baju.setelah ditimbunkan semua, campur tuala,napkin baju dan sebagainya. penuh la satu bakul ni.
(malam tu umi bawak keluar lagi baju-baju zaman saya dulu.jadi ahad pun ada basuh 3/4 bakul lagi..)
 
tapi cerita yang basuh hari ahad ye.
satu bakul ni lah.
 



amacam?cukup?takkk...
 
 



 
ni suami saya la yang sidai.mana-mana boleh jee.nasib baik kete kotor tak bebasuh.kalau tak agaknya penuh bumbung kete sume..;'p
 
lepas dah basuh ni pergi mydin cari lagi hanger..kehkeh..;'p
 
eh.tadi pergi my dear warehouse sale.macam bese..laki bini ni haruslah sesat-sesat sikit. tapi alhamdulillah jumpa jugak.
 
cerita pasal my dear nanti ye. kami beli baby cot dengan stroller. penuh satu kete.memang takleh bawak orang kalau nak pergi. cerita my dear tunggu la sampai baby cot dah tersiap pasang.;'p
 
doakan kejayaan kami nak pasang baby cot!;')

2 comments:

  1. Hai.. Bestnye.. Comel2 bju bb, rase xsaited plak nak mendobi nanti.. Hehe.. Kat moto pun boleh jd.. Hehe.. Sis beli bju nb sj j?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maaf la sejak dah ada zakwan jarang betul berblog..;'( taklah..org pesan newborn bli sikit je.baby cepat besar.. ;') yg lain saiz 6bulan..pastu org pun byk bg hadiah bju..hehe

      Delete