Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 16, 2013

38 Weeks Baby Dalam Perut ;')

sekejap betul masa.baby dah anytime je ni nak lihat dunia.;')

alhamdulillah.sepanjang 38 minggu 24/7 dengan baby..tak de pun baby buat ibu susah. muntah pun sikit-sikit jee..ibu tidur lenaaa...lenaa sangat.sian abi yang kadang-kadang terganggu..huhuhu;'p

baby buat ibu selalu rindu kat abi jee..yang tu terseksa sikit..;'p
harap lepas baby keluar pun ibu terus tersiksa rindu kan abi..hehe;'p

perangai baby baik sangattt..suka duduk belah kanan. dengar cakap.anak soleh ni...aminnn...
baby akan aktif sikit bila dah cukup minggu.bila genap je minggu baby aktif dari hari-hari biasa.

jadi abi kena fikir dari sekarang,birthday baby nanti nak buat apa.sebab baby aktif.mesti tak suka sambut hari lahir yang bosan-bosan ni..;')kena sambut dengan cara yang meriah!tau abi..hehe;')

baby dah tinggal kan kesan kat perut ibu.yang memang akan jadi kesan seumur hidup. tanda ingatan ibu pernah mengandungkan baby.;') tapi takpe.abi kata cantik!*,* yang ni pasrah.hehe
bia abi kena sapu losyen tiap-tiap hari seumur hidup kami.;')aminn..moga-moga abi tak jemu nak sapukan.-ok air mata dah bergenang.

takleh panjang-panjang nanti lagi banjir.
bila-bila ibu sambung lagi cerita kat baby.;')


No comments:

Post a Comment