Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 22, 2013

Masakan Sebelum Mula Berpantang



hehe.gigih lagi memasak.tapi seminggu dua ni tak mampu nak masak hari-hari.
masak pun sesimple mungkin.;'p

mampu satu jenis lauk je.-__-''


ayam masak lemak cili api.tapi tak buat pedas sangat.;') alaa..rindunya nak masak dan makan lauk ni lagii..;'p
ni pun suami idaman i tolong tumbuk-tumbuk apa yang patut.pastu beliau pergi masjid saya masak.;')
tinggal campak-campak je dalam periuk.;')
 ni je ulam dia..kehkeh.

seronok bila suami balik masjid cakap "laparnya" memang ayat kegemaran saya.
tak penat masak.mesti tambah berkali-kali.;')
ya Allah.moga terus rajin memasak untuk keluarga.;')
eh.tadi pergi checkup.ari-ari dengan bontot dah sakit sangat..dr Fidak scan.beliau kata baby dah enggage.yeay!hehe..tapiiii..dr kata anak pertama selalu enggage awal.;'p
harap-harap baby tak keluar lambat sangat.ibu jalan dah tak macam rupa orang berjalan dah.;'p
semoga Allah permudahkan urusan.bersalin normal!in shaa Allah..;')

No comments:

Post a Comment