Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 15, 2013

SETAHUN YANG INDAH

 
Alhamdulillah.genap setahun pernikahan saya dan suami.;')
terima kasih ya Allah untuk setahun yang sungguh indah dalam hidup.terima kasih kerana pinjamkan mereka dalam hidupku.
 
 
terima kasih ayah nikahkan adik.
terima kasih umi atas segala kasih sayang dan restu.
terima kasih mak abah..sudi terima mira sebagai menantu.
terima kasih besarkan anak soleh yang sekarang menjadi suami dan bapa soleh.;')
terima kasih ipar duai anak-anak saudara.terima saya sebagai keluarga.;')
 
terasa nak kongsi antara detik-detik indah dalam hidup sepanjang setahun pernikahan kami.
 
hari nikah.
 
puasa pertama di kampung suami.
 
raya pertama sebagai suami isteri.;')
 
gambar lengkap keluarga Haji Sarwana bagi tahun 2012.hehe..;'p
 
detik dan waktu tahu mengandung.alhamdulillah.kelahiran yang dinanti.
 
tahu tak Zakwan eksitednya ibu nak sambut awak.;') malam tu jugak pergi beli persiapan nak membesarkan awak jadi anak soleh.;')
 
majlis kenduri

honeymoon Lexis PD
 

Suami konvo.;')
 

 IEEP.legoland.
 
cukup 6 bulan menjadi makmum suami.;')

 PD lagi.on the way nak ke Melaka ada PAC.alhamdulillah lulus.doakan kejayaan waktu interview nanti!;')
 
dah 9 bulan!siap-siap pergi ekspo.;'p (sempat lagi) ekspo ke 4 sepanjang mengandung.-__-"

tunggu pasang tinted kereta..;'p 10 hari sebelum bersalin.
 
tengok wayang!3 hari sebelum bersalin.kehkeh.;'p
 
 lahirnya Muhammad Haris Zakwan. yang terpuji,pemelihara,yang bijaksana.
 
gambar passport pertama Zakwan.;')

Krabi.alhamdulillah.nanti Zakwan dengan adik-adik dah besar kita pergi sini lagi ye..in shaa Allah.;')

 happy family alhamdulillah.semoga dalam mawaddah dan rahmah.amin ya Rabb.;')
 
hadiah ulangtahun?
 
 

permata hati jiwa raga ibu abi..alhamdulillah atas nikmat ini ya Allah..;') ni hadiah in advance dari Allah.;')
 
semoga kasih sayang ini bertambah dari hari ke hari..;')


 


 

 

 

1 comment:

  1. happy anniversary. semoga bahagia smpi syurga =)

    ReplyDelete