Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 5, 2013

Beraya Ke Kuala Kangsar


alhamdulillah minggu lepas kami ke perak.rinduuu..
tapi sebenarnya husband lagi bersungguh-sungguh nak pergi..
saya nak pergi..tapi dia lagi sungguhhh-sungguhhh nak pergi rumah cikgu saya di Kuala Kangsar.;')

saya pernah cerita pasal cikgu ni.;')
kerap juga kesana..suami idaman pun dari bujang, dah kawin sampai ke jadi bapa orang dah merasa pergi sana..hehe..kerap tak kerap..;'p 

tak la kerap sangat.cuma setiap tahun in shaa Allah sampai.
waktu saya sekolah dulu saya pernah cakap, saya akan buat rumah sir jadi kampung ke3 anak saya.;')

kebaikan mereka sekeluarga buat sesiapa suka datang ke istana indah keluarga bahagia ni.;')
sir hamdan,makcik rokiah dan anak bujang nya anas.
oh ya,anas sekarang dah jadi leftenan anas ye..hehe..
tahniah anas..;') tak lama lagi kawen la tuuu..makcik dah ajak dah nak pergi meminang nanti..;'p

tengok tangan zakwan tu...capai-capai tangan tok dan dia..;')
sian tok dan tak berapa sihat..tak kuat.pegang jugak la zakwan..time tu kami nak makan..;'p




sempat beraya rumah cikgu rahman najib dan cikgu rahim..
lepas tu sebelum nak balik kl singgah sekolah..;')

cikgu ramai takde..jumpa cikgu hidayah nor je..;')

 tu je la kot.macam dah blurr nak cerita panjang-panjang..
rasa bosan betul baca entry sendiri..;'(

k bai.

2 comments:

  1. dah nampak berusia dah sir hamdan... dulu nmpk gagah je... dah 7 tahun berlalu lps abis sekolah kan... huhu...

    ReplyDelete
  2. tu la ja..mmg tak bape sihat sangat dah..sedih pulak tengok..dulu cergas je kann..

    ReplyDelete