Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 16, 2014

Kegagalan dan Kebangkitan

amboi amirah.lama nya tak berbelog..-_-' maaf belog..tuan mu telah gagal.takpe.meh kita bangkit semula..aicehh... ;'p

hmmm..bulan 3..bulan yang agak penuh jadual nya. banyak kursus.induction.yeah dah confirm sebagai permanent staff..dannnn..tunggu..-_-

bulan 4 ni in shaa Allah banyak cerita nya.hehe ^__^
duk sebok fikir birthday Zakwan nak setahun ni..hadiah..sambutan...;'p

hadiah dah ada dahhhhh...
sambut kat rumah tok umi..
sambut kat rumah atok nenek..haaa..
larat tidak zakwan nak menyambutnya..;'p
takut ibu abi yang pengsan..-__-

kakak punya due bersalin pun bulan 4 ni..

nanti..nanti..
mesti banyak cerita lepas ni..kehkehkeh.k stay tune.. kot ada yang menunggu la..huahaha

nah hadiah gambar dak kecik ni sikit..
eh pagi tadi abi dia cakap..tidur macam orang besar..besar dah dak kecik ni..pastu ibu dia jawab:
haah..besar dah zakwan..nak dapat cucu dah kita tak lama lagi..boleh?hahaha -__-"

eh..ok..nah hadiah..








k bai...

No comments:

Post a Comment