Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 20, 2016

Birthday Imran Setahun

Alhamdulillah.pada 16 Jun 2016,setahun sudah anak ibu Muhammad Arif Imran.cepatnya masa berlalu..T___T
rasa baru sangat menangung sakit contraction.tak,bukan salah Imran.salah ibu yang tak nak tunggu Imran nak keluar sendiri.cari pasal pi induce by choice.haha..;'p 

apa pun detik kelahiran Imran sangat manis untuk dikenang,subhanallah.pengalaman yang indah.

skin to skin right after delivery. fresh from oven kata orang..;'p 

abi azan dan iqamat pun depan ibu,;')

your first day sayang.. 

 first time along tengok imran..;') 

sejak Imran lahir,keluarga kita makin lengkap.rezeki makin bertambah.bahagia makin dirasa.
maafkan ibu abi andai ada hak Imran yang kami tak tunai.ketahuilah kamu sangat disayangi,moga terus disayangi penduduk dilangit dan dibumi.










anak yang sentiasa tersenyum.sentiasa disenangi orang sekeliling.ibu abi pilih nama (Allah ilhamkan) Muhammad Arif Imran seiring dengan harapan kami,agar imran menjadi manusia yang terpuji,bijaksana,dan berbudi bahasa.

semperna sambutan kelahiran Imran yang pertama,sebabkan bulan puasa,kita sambut sekeluarga je..di rumah. ;')

 birthday boy!

abi baca doa selamat.;')

 lepas je azan maghrib kita potong kek!!



 we all love you sooooo much imran!!
4 of us.moga Allah kurniakan kebahagiaan dunia akhirat buat kita sekeluarga in shaa Allah.

pencapaian pada ulangtahun pertama ni,Imran dah boleh jalan!!!alhamdulillah!!;')
imran seorang yang sangat gigih dan tak cepat putus asa,bila jatuh terduduk,imran cepat-cepat bangun berdiri.sambung melangkah.moga sikap dan semangat ni imran teruskan sampai ke hujung hayat.

semperna setahun kelahiran Imran,ibu doakan imran membesar menjadi manusia terpuji,bijaksana,berbudi bahasa,memberi manfaat buat orang sekeliling.ibu halalkan setiap titis susu ibu yang mengalir dalam badan Imran.moga Imran maafkan salah silap ibu abi.doakan kami bila kami dah tiada.moga anak-anak ibu jadi saham kami ibu,abi kat akhirat sana.

Love,
Ibu



No comments:

Post a Comment